Monday, December 3, 2007

生日快樂 ... 我的 (1)

實在太耐沒吃牛肉食物,提摩太請我吃飯,我滿腦子也只有牛肉 ... hahaha ...
謝謝妳的晚餐背後的心意 ... 收到!也享受小小感恩會唷 ...
Quote from 提摩太的blog ...
保羅見雪景唔錯﹐就話啦︰「影相0丫!影相0丫!」當我拎部相機出0黎準備幫佢影0既時候﹐佢有0的詫異話︰「過0黎一齊影喎!後面好靚!」好高興地影完之後﹐我倆發現由於自拍0既關係﹐係影唔到後面0既 
真係依然傻傻地﹒﹒﹒相信米爺爺0係度實會話我0地:「低~~~能~~~」
How come our heads are so ... BIG ...

It was a very Calgary-day ... The Keg for birthday, Snow, 提摩太 ... and being stupid ...! yea!

2 comments:

Bee said...

多謝賞面! 哈哈!
噢! 原來當埋生日0架?! 我無同你講生日快樂喎...正日先啦! 哈!

我0地個頭影得大﹐因為你隻手短囉! 你 2008 年0既願望又可以加多個...隻手要長
得長一點!

...返工偷懶中0既提摩太上

mike said...

低~~~能~~~

Oh, it's your birthday today! 低~~~能~~~ Haha!