Sunday, December 27, 2009

療傷處,成長階



又要重新適應新教會生活了。 不是我又要到外面生活, 而是要跟一班弟兄姊妹分堂 ...

今天早上最後一次在城北930am崇拜, 真是百般滋味在心頭。
在城北不是很多年日,但是在好幾年前很需要躲起來專心敬拜去安靜時,上帝卻帶我到這兒 ...
到今時今日, 我還是記得城北給我的好幾個印象 ... 其中,帶給我最多安慰的是每個禮拜余牧師的證道 ...
令我覺得講篇好又substance 的道當然好 ... 但是講篇能stir up令會眾渴慕更多的道更難 ...
but during those days which I needed God the most ... He brought me to a place which stirred up my appetite for God's words. God healed in His Truth.

A place where God blessed me with many lifelong fellowships ... partnership in His Kingdom.

The idea of going to the new church is still somewhat surreal ... even when we are 1 week away from starting new again ...

May God's Spirit lead our way as we worship and be servants of His use and for His Glory in this City.

I am ready to move on ... he is too ... God, have mercy upon us ...

0 comments: